Jako że w naszych skrzynkach więcej jest śmieci niż listów, postanowiłam w jakiś sposób to spożytkować.

Wykorzystałam papier z gazet by zrobić koszyczek. Bardzo chciałam mieć biały.

Sposób w jaki można zrobić taki koszyk, z łatwością znajdziecie w internecie.

Na poczatku wyglądało to tak:

Zakupiłam(tfu raczej tato zakupił) Spray biały matowy i solidnie potraktowałam nim koszyczek.

Wyszło naprawdę fajnie.

^_^

 

Niestety zdjęcia nie są zbyt pięknej jakości, ale mam nadzieje że cokolwiek widać.

Mimo że koszyczek nie jest idealny, to bardzo mi się podoba ^_^. I doskonale rozjaśnia te brzydkie (niestety urok wynajmowanego mieszkania) ciemne meble.

Osobiście uwielbiam recykling! Polecam poszperać po internecie by znaleźć inspiracje i pomysły! Bo trzeba dbać o otoczenie.

 

Poza tym namawiam do złożenia podpisu w petycji, którą popieram baaaaardzo mocno!

http://alert-box.org/  tutaj co nieco do poczytania i do podpisu.

Pozdrawiam Serdecznie

